keskiviikko 31. elokuuta 2016

Miten vaikeaa loman vietto voi olla???

Noniin, täällä sitä ollaan. LOMALLA. Viime viikolla potkaisin käyntiin kolmen viikon loma, jonka aikan minun on tarkoitus askarrella, leipoa ja ennen kaikkea tehdä massiivinen 19 sivun kotitehtävä.

En tiedä miksi, mutta aloitan lomat sairastamalla. Tällä kertaa nousi kuume ja röörit tukkeutuivat jo viimeisenä työpäivänä. Kaksi päivää sängyssä vietettyäni pääsin toisen ongelmani kimppuun. Mikä siinä on etten minä osaa olla ilman jatkuvaa puuhailua. Suunnittelen aivan liikaa asioita, aliarvioin ajantarpeen ja lupaudun kaikkeen. Huomenna olisi videoneuvottelu ja ensi viikolla kaksi kokousta. Voi minua...

MUTTA! Olen aloittanut myös kaikkea kivaa. Ensinnäkin aloitin lukemaan Richard Dawkinsin Jumalharhaa. Pitäisiköhän laajentaa blogin repertuaaria ja tehdä kirja-arvostelu? Olen myös ostanut ihania kankaita, jotka odottavat inspiraatiota! Ole hurahtanut 20-luvun tunnelmaan ja haluaisin tyylikkään hatun. Löysin ihanan ohjeenkin siihen: http://www.sewmamasew.com/2015/06/rosabelle-hat-free-pattern-tutorial-from-elsewhen/ . Kun vain aika riittäisi!

Tänään heräsin seitsemältä tekemään läksyjä että kerkeän saada kaiken valmiiksi. Silti kirjoitan blogia yömyöhällä (minun mittapuulla). Olotilan tiivistää seuraava kuva:


Tästä syystä Ninni painuu nyt nukkumaan -->

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti