torstai 13. elokuuta 2015

Mikä meillä taas kestää???

18:28:18 <Memmu> hei kuka juökaisi tekstin?
18:28:23 <Aadustar_> kenen vuoro oli kirjottaa tänään-.
18:28:24 <Memmu> ei kukaan?
18:28:28 <Aadustar_> EI ilmeisesti D:
18:28:30 <Memmu> eilen siis
18:28:34 <Memmu> :D
18:28:53 <Aadustar_> Uuuuuuuuuups.
18:29:03 <Memmu> huuuups

Ninni

Niin, uuuups. Tajusimme juuri, ettei kukaan postannut kirjoitusta tällä viikolla. Miksei? Tässä kootut selitykset.

Kaikki juontaa siihen, että ohjaajani ilmoitti vähän aikaa sitten, että hän jää äitiyslomalle vuoden lopussa. Kaikkea hyvää äidille ja lapselle, mutta tämä tarkoittaa myös, että olen lähes koko ensi vuoden ilman pääasiallista ohjaajaani. Tämä taas tarkoittaa sitä, että tietyt asiat pitää olla hanskassa vuoden loppuun mennessä. Ja tästä taas  seuraa, että olen tehnyt töitä keskimäärin 10h/d viimeiset kolme viikkoa. Tervetuloa väitöskirjatyöntekijän elämään! Mutta lohdutttaa, että myös väitöskirjani edistyy nyt harppauksittain. Lisäksi olen suunnitellut tulevia opintojani. Itä-Suomen yliopiston jatko-opiskelijoiden tutkintorakennetta muutetaan. Uudesssa mallissa tarvitsee saada vähemmän opintopisteitä. Arvatkaa kuka on tehnyt paperitöitä vaihtaakseen tutkintorakennetta?

Mites muut?

Ollappa kissa.

Memmu

18:42:15 <Memmu> tää on tää loma mode
18:44:00 <Memmu> ollaan vähä gonahtaneita

Joo, siis minullahan tämä vakkarikirjoittajuus alkaa näin hohdokkaasti, että oletan ettei ollut minun vuoroni kirjoittaa ja keskityin täysin mökkeilemään ja gradun kirjoitukseen! Viikonloppuna Krista tulee käymään täällä minun kotikaupungissa, niin oon häntäkin varten vähän siivoillut saunakamaria ;) Nyt voisi olla hyvä aika vaihtaa loma-modesta takaisin arjen sankari-modeen!

Henu
Huppista keikkaa taitaa olla jo toinen unohdus tältä unohtelijakonkarilta. Olen nukkunut tosi huonosti ja työpäivät ovat olleet järkyttävää jumittamista ja kun olen päässyt kotiin olen lähinnä koomaillut sellaisessa ihmeellisessä jumitustilassa. Väsyttää. Mut siis kyllä mä vielä jossain vaiheessa jaksan tehä sellasen mahtavan yhteenvedon, mitä kaikkee mahtavaa oon tehnyt. Kolme viikkoa ja takas Suomeen... Mulla ei ees oo mitään kuvaa tähän. Such gona.

18:37:27 <Memmu> Kyria: ei voi kirjoittaa kun on mökillä
18:39:20 <Aadustar_> LAitetaan muistiin.
 
"Krista"

On mökillä mustikassa. Palaa sivistyksen pariiin ehkä huomenna. Alkuviikon vietti Keski-Suomessa.


Noniin tytöt, ryhdistäydytäänpä syksyn alkuun.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti